Portugalsko pile – domaci recept

Portugalsko pile

Podmazati vatrostalnu ciniju (tepsiju). Ispeci, onoliko tost hleba koliko je potrebno da pokrijete dno tepsije. Preko toga poredjati listove sendvic sira da pokrije tost.

Na sitne kockice iseci pa proprziti pilece belo meso i sunku 

u odnosu pola-pola. Dodati zacine, so, biber moze i malo persunovog lista.
Proprzenu smesu izruciti preko tosta i sira, pa ponoviti postupak. Red tosta, red sira.

Zaliti sa dosta jaja i mlekom da citava masa u tepsiji „ogrezne“. Peci na 200 stepeni od prilike oko 20-ak minuta.

Nemam prave mere za ovaj recept. Ja upotrebljavam tepsiju, kojoj da bi pokrilo dno upotrebim 6 kriski tostova (plus jedan tost koji po potrebi iskrojim da zatisnem eventualne supljine po coskovima tepsije) i na tu velicinu tepsije za preliv koristim 4-5 jaja ela masa bude zatopljena.

Meni a i mojim ukucanima je ovo jelo neuporedivo ukusnije kad je prohladjeno. Jednom sam posluzila vruce (toplo) iz rerne i mislila sam da ga vise nikad necu praviti. Kako je vecina obroka ostala nepojedena, tako se i ohladila…U vreme vecere sam slucajno probala ostatak od rucka i nasla da je bilo mnogo ukusnije nego kad smo ga jeli toplog. Za veceru smo smazali sve sto je ostalo!

Posted on jun 15, 2012, in Domaci recepti za glavna jela, Jela s mesom. Bookmark the permalink. Ostavite komentar.

Ostavite odgovor

